Ihr Wasserkühlungs und Modding Distributor Ihr Wasserkühlungs und Modding Distributor

Kumoaminen

Jos harkitset tuotteen palautusta, älä ota sitä käyttöön. ''Kuluttajaviraston ohjeen mukaan: Kuluttaja voi kokeilla ja tutkia etämyyntituotetta samalla tavalla kuin myymälöissä. Kuluttaja voi avata etämyynnin kodinkonepaketit ja lukea käyttöohjeet, vaikka tuote ei olekaan enää palautettaessa avaamattomassa paketissa. Vaatteita ja kenkiä saa sovittaa. Käyttäminen on eri asia kuin kokeileminen. Tuotetta ei saa ryhtyä käyttämään, mikäli myyjä ei anna siihen erityistä lupaa.'' Aquatuning lupaa ottaa palautuksena vastaan käytettyjä tuotteita!

Kaupan peruminen asiakkaan toimesta:

 Kuluttaja-asiakkailla on seuraavanlainen oikeus kaupan perumiseen. Asiakas on kuluttaja, jos hänen Aquatuningille tekemä tilauksensa ei mene kaupalliseen tai ammatilliseen käyttöön.

Palautusohjeet:

Asiakkaalla on oikeus perua tilauksensa joko kirjallisena tai palauttamalla tuotteet 14 päivän sisällä ilman, että palautukselle tarvitsee ilmoittaa syytä. 14 päivää aletaan laskemaan siitä hetkestä, kun asiakas on saanut tuotteen kirjeessä, kuitannut sen joko postista tai kuriirilta. Peruaksesi tilauksen sinun tulee ottaa meihin yhteyttä kirjallisesti (kirje/sähköposti) 14 päivän sisällä. Jotta palautus voidaan hyväksyä pitää perumisilmoituksen tai palautettavien tuotteiden olla lähetetty 14 sisällä.
Ilmoitus tilauksen perumisesta lähetetään seuraavaan ositteeseen:

Aquatuning GmbH
Beckheide 13,
D-33689 Bielefeld - Germany
Phone: +49 5205 991980
Fax: +49 5205 99198-22
E-Mail: info@aquatuning.fi

Palautuksen seuraukset:

Toimeenpannussa palautuksessa kummankin osapuolen saamat korvaukset ja hyödykkeet on palautettava ja tarvittaessa muut kulut (kuten korot) on palautettava myös. Jos palautetut tuotteet ovat huonommassa kunnossa kuin täysin uutena eikä niitä voi enää uutena myydä, asiakas on velvoitettu maksamaan kompensaatiota. Jos tuotetta ei ole ollut mahdollista tarkistaa kuten se olisi mahdollista myymälässä ilman että tuotteen kunto on huonontunut siitä mitä se oli uutena, kompensaatiota ei tarvitse maksaa. Maksun voi siis välttää jos tuotetta ei oteta käyttöön eikä sille tapahdu mitään, mikä heikentää sen kuntoa uuteen verrattuna. Tuotteet, jotka voi lähettää paketissa tai kirjeessä, lähetetään meille. Jos tuote on mahdollista palauttaa kirjeessä, niin se pitää palauttaa kirjeessä paketin sijaan. Postin asiakaspalautus on asiakkaalle maksuton. Palautuksesta koituneet maksut pitää maksaa 30 päivän sisällä palautuksesta.

Hereby give notice that (s) I / we (*) from my / us (*) concluded contract for the purchase of the following products (*) / provision of the following services (*)
Appointed on (*) / received on (*)
Name of person / consumer (s)
Address of person / consumer (s)
Signature of / consumer (s) (with message on paper)
Date

(*) Delete where inapplicableEnd of the model withdrawal form